Monday 1 August 2011

Hari pertama puase:)

Pagi tadi bangun sahur bermenu kn nasi+telo dadar+ikan bilis grg ngn bawang boh kicap+sambal grg:) layan beb,aku ingat kn malas nak bangun sahur..maklum lah blk kul 3pagi,nk bangun kul 5am...tgh sedap tido tu:) aku ni jarang bangun sahur!! disebabkan oleh tunang ku yang kol berkali2 smpai aku bangun...mak pun terperanjat tgk aku bangun sahur pg td:) muke toye je,seb baik mak masak feveret aku dr kecik smpai bsr ni...ikan bilis grg ngn bawang boh kicap:) peh layan pagi2,mak kate jgn mkn pedas2 t pewot pedih!! esok n lusa sahur n berbuke ngn family sbb sy cuti:)) lps ni dh blk umah sewa dgn bdk2 umah la...Ptg ni mak nk ajar masak sambal ayam:) Ok lah gengs..selamat berpuase n slamat beramal!!

2 comments:

  1. tunang ku kol berkali2 smpai ku bangun..

    hahaha...

    muhd rais plak slalu mengejutkn ex gf nye berkali2 utk bangun di pagi hari..haha~

    ReplyDelete
  2. Sebok je kambeng gurun ni!!! cepok kang!

    ReplyDelete