Monday 1 August 2011

Hari Kedua puase:)

Pagi td sahur makan byk:)roti john yg aku beli kt pasar ramadhan abis aku blasah sorg2 mase sahur, ditambah nasi+asam pedas ikan pari+telo dadar n sambal goreng...dah bis makan bukak peti ais nmpk ais krim:)) ape lg cuci mulot r..huhuhu...pastu tdo dalam kekenyangan...suboh pun x buat...hehehe...kul 9pagi bangun bawak mak p klinik cabut gigi...mak kate dh xtahan sangat,cian mak aku 3kali kena enjit br cabut gigi....balik dari klinik anta mak kat umah pastu p melaka raye nak bayar duit keta kt eon bank....sampai je mlake raye eon bank dh tutop la...haram jadah toL,merayau aku 1 mlake raye cari eon bank!!! pastu p jln hang tuah pun xde jugak...last koL member aku bdk despatch,die ckp g mlake baru....Kt mlake baru br ade, masuk je dalam bank tgk kt borang nk bayar duit keta dah lain...pelik tol aku,kenapa borang tu hong leong bank pulak!!!! p tanye kt abg guard die ckp bole gune borang, smpai kaunter aku pun tanye la ngn aweks kaunter tu, "kenapa borang ni Hong Leong Bank!! die ckp Eon Bank dh bankrup, Hong bank suda amek alih...haram tol Kt mlaka raye td ade Hong Leong Bank!!!arini geram+lapar:(

No comments:

Post a Comment